[Java lista] webapp restart - ServletContext attribute

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Feb. 23., K, 20:07:40 CET

Halihó!

2010. február 23. 17.43.39 Mariák Kálmán dátummal ezt írta:
> Azt vettem észre, hogy webapp restart kinyírja a ServletContext-ben lévő
> attribútumokat. Lehet ezt szabályozni valahogyan, hogy ne dögöljenek
> meg? Vagy nekem kell gondoskodni a kimentéséről és visszatöltéséről?

  Nem mentődik le és nem is replikálódik a cluster node-ok között.
  Ahogy olvashatod Viczi levelében, csak a session az, ami perzisztens lehet
és replikálódhat, erre fel kell készülni alkalmazás fejlesztés oldaláról (ne
legyen túl sok vagy túl nagy adat a session példányban), de ahány alkalmazás
szerver, annyiféleképpen oldják meg a session "feletti" - közös adatok
replikálását és/vagy perzisztálását.
  Ha perzisztens és/vagy replikálódó tárterület kell, akkor javaslom a JGroups
használatát. Egyszerű használni és viszonylag egyszerű perzisztensre
konfigurálni.
--
Auth Gábor