[Java lista] webapp restart - ServletContext attribute

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2010. Feb. 24., Sze, 09:26:58 CET

Szervusztok!

Köszönömö a válaszokat! Egy adott oldal látogatióit, illetve
bejelentkezett felhasználóit kell nyilván tartani. Arra gondoltam, hogy
erre alkalmas terület lehet a ServletContext egy HttpSessionListener -en
keresztül vezérelve de akkor mást kell kitalálni. Alighanem akkor marad
a db, illetve megnézem mi csuda ez a JGroups.

Minden jót!

sirkalmi