[Java lista] portál - tapogatózás

sashee gsashee at gmail.com
2010. Feb. 25., Cs, 16:37:00 CET

> Alapos megfontolást igényel a dolog. Sok mindenre jók a PHP-s cuccok is,
> de ha elér az ember a tudásuk végére, akkor ott a szakadék van, és onnan
> fájdalmas az áttérés.

Ez egy magvas gondolat, es nagyon igaz szerintem. A Facebooknal is
szenvednek a php-s kodbazistol, eloszor a memcachedben irtak at vmi
protokollt binarisra, hogy gyorsabb legyen, mostmeg c++-ba
alakitgatnak at a forditaskor. Bar nem latok annyira bele, de az ilyen
low-level foltozgatasokat tuneti kezelesnek erzem, amilyennel mar nem
szivesen maceral az ember.

sashee