[Java lista] portál - tapogatózás

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2010. Feb. 25., Cs, 21:10:19 CET

> Ez egy magvas gondolat, es nagyon igaz szerintem. A Facebooknal is
> szenvednek a php-s kodbazistol, eloszor a memcachedben irtak at vmi

Azért PHP-ban a legnagyobb problémákat az alábbiak okozzák:
- a t. prgmozó nem bír rendes kódot írni,
- a t. prgmozó, aki nem bír rendes kódot írni, framework-öt ír, amit a
másik t. prgmozó, aki szintén nem tud rendes kódot írni, agyatlanul használ,
- mint fent, framework-re opensource portált ír.

1 hete kaptunk egy portált, hogy optimalizálni kellene, CakePHP-re
írták, 1 hete folyamatosan sírunk rajta.

PHP-ra olyanok is rászabadulnak, akiknek mondjuk a "type casting"-ot nem
bírják megérteni.

Bocs, kicsit elkanyarodtunk az eredeti felvetéstől, amire meg az a
válaszom, hogy: kúrjatok fel neki egy WordPress-t, kapjatok le hozzá egy
free vagy $10-es theme-et, aztán hajrá. Ha ti nem teszitek ezt meg,
akkor megteszi más, a felhasználók 90%-ának meg úgyis 50 eFt-os weboldal
kell.

(A maradék 10% meg jön hozzánk, hogy lassú a site.)
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?