[Java lista] pg order

CoL col at gear.hu
2010. Feb. 26., P, 15:57:39 CET

Hali,

[x]$ less t.txt
Adj egy egeret
Apu okolbe szorult okle vagyok
Disznosagok salata agyon
-Egeret vegyenek
Egyedem begyedem
-Emlos
-Ez egy negylabu
Ez is egy macsek
Fuss gepard fuss
-Hallatlan
Tibi a verengzo
Ugass ameddig birsz
-Zakkant macsek

- sort t.txt -nek nálad mi a kimenete? (hu_HU.UTF8 locale legyen beállítva)

- amugy client_encoding-od UTF8 ?

- order by convert(title, 'UTF8', 'LATIN2'); is ezt produkálja?

- "-" helyett más karakterre is ezt csinálja?

PS: válasz levélbe, ha lehet, ne csak egy kérdésre válaszolj vissza, ha
több kérdés is elhangzott, mert elég bosszantó :)
PS2: nem megoldás, de ahogy írták, trim-nek meg lehet adni, mit, honnan:
trim(leading '-' from title)

C.