[Java lista] PHP versus Java

Cserep Janos cserepj at szeretgom.hu
2010. Feb. 26., P, 19:11:49 CET

> ja értem. Szóval szerinted a php, az az a valami amikor a böngészőből
> valaki kattint és a webszerveren meg valami lefut? Gyermekem a pokolba,
> Te melyik földön élsz? Ird meg az alkalmazásod futtasd daemon-ként,
> indíts child-okat, ezt mind mind megteheted.

Várj, csak hogy jól értem-e. Azt javaslod, hogy PHP-ban írjak démont
MQ kliensnek?
Jól értem?
Biztos vagy benne?

Most őszintén, te láttál már PHP-t valaha? Hány démont írtál benne?

Én éveken át csináltam PHP-ban egy egyetemi webportált, ami alá egy
egész korrekt keretrendszert fejlesztettem ki (akkor még nem volt Zend
Framework), ebből írtam a diplomámat, és bár utána felhagytam ezzel az
egésszel és 2002 óta csak nagyon messziről követem a lehetőségeket,
azért a medréből nem tudott kilépni az a platform.

> Mondjuk annyi haszna volt, hogy ezt így kibökted, mert az eddigi
> kétségek bizonyosságot nyertek. És az szerintem sosem gáz ha valaki nem
> ért valamihez, vagy nem ismeri. Az a jó. A gáz az, ha azt hiszi, hogy
> mindent tud :)

Azt hiszem ez megintcsak nem engem minősít.