[Java lista] PHP versus Java

Akos Tajti akos.tajti at gmail.com
2010. Feb. 26., P, 19:16:25 CET

nekem nagyon sokat kellet phpznom az előző munkahelyemen és ezek között alig
volt webfejlesztés. mindenféle dolgokat meg tudtam valósítani php-ban. azért
választottuk a php-t, mert nagyon kényelmes volt benne szkripteket írni
(például asterisk vezérléshez). először én is idegenkedtem, de aztán
beláttam, hogy jó ez. azóta is php-t használok, ha ilyesmire van szükség.

Tajti Ákos
Java Developer
EPAM Systems
http://cesjava.freeblog.hu