[Java lista] PHP versus Java

Cserep Janos cserepj at szeretgom.hu
2010. Feb. 26., P, 19:27:24 CET

> volt webfejlesztés. mindenféle dolgokat meg tudtam valósítani php-ban. azért
> választottuk a php-t, mert nagyon kényelmes volt benne szkripteket írni
> (például asterisk vezérléshez). először én is idegenkedtem, de aztán
> beláttam, hogy jó ez. azóta is php-t használok, ha ilyesmire van szükség.

Ahogy írtam is:

"PHP-ban nagyon gyorsan lehet könnyű dolgokat csinálni (...) A gond
általában ott van, ha PHP-ban akar valaki bonyolult dolgokat
megvalósítani..."

Asterisk vezérlése nem tűnik bonyolult feladatnak. Az Asteriskot
megírni PHP-ban - na az bonyolult lenne. De biztos lenne a listán pár
jelentkező, aki bevállalná, végülis az is csak egy daemon.