[Java lista] PHP versus Java

CoL col at gear.hu
2010. Feb. 26., P, 19:49:08 CET

Hali,

> Ahogy írtam is:
>
> "PHP-ban nagyon gyorsan lehet könnyű dolgokat csinálni (...) A gond
> általában ott van, ha PHP-ban akar valaki bonyolult dolgokat
> megvalósítani..."
>
> Asterisk vezérlése nem tűnik bonyolult feladatnak. Az Asteriskot
> megírni PHP-ban - na az bonyolult lenne. De biztos lenne a listán pár
> jelentkező, aki bevállalná, végülis az is csak egy daemon.

szerintem nézz utána annak is, mi az az asterisk (már ha daemonhoz
hasonlítgatod :D) Mellesleg nem a java-t választották, nem abban írták,
nyilvál lenne itt a listán olyan, aki abban írta volna meg (ami nem azt
jelenti, hogy nem lehetne, sőt)

Egyébként fejtsd már ki légyszi, hogy megtudjuk, mi a konkrét probléma
nálad a php-ban (vagy akár más script nyelvben ami támogatja) írt
daemon-al, esetenként az abból indított child-okkal, mint
megvalósítással? Miben rosszabb szerinted mint mondjuk java-ban megírni?
Vannak java-ban írt adott feladatot ellátó alkalmazások is, amelyeket
hatékonyabbnak tűnt java-ban írni. És van amit php-ban tűnik
hatékonyabbnak. Neked mi a pro/konktra tapasztalatod, érved, hogy
márpedig a php-t semmiképp?

C.