[Java lista] PHP versus Java

biziclop biziclop at gmail.com
2010. Feb. 26., P, 23:42:43 CET

2010/2/26 ern0 <ern0 at linkbroker.hu>:

> Az ilyen léptékű feladatok esetében az az 5 sor is túl sok, amennyivel
> többet kell írni Java-ban, és az írása közben történő 10x kompilálás is
> nyűg a PHP 0-jához képest.

Hat ez tenyleg lenyeges kulonbseg. Nem is beszelve arrol, hogy tenyleg
jelentosen olcsobb is a php-s megoldas, hiszen ha ugyes vagy, akar tiz
percet is sporolhatsz a program megirasan, ami forintositva akar a
csod es a piacvezeto szerep kozotti kulonbseget is jelentheti a
megrendelo szamara.

Jo, nem akarok kotozkodni, de a sztoridnak mi koze volt ahhoz, amit en
allitottam, akar pro, akar kontra? Becsszora nem ertem.

lsp