[Java lista] PHP versus Java

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2010. Feb. 26., P, 21:54:59 CET

> Szoval a PHP szerintem kizarolag azert tunik olcsobbnak, mert
> egyszeruen olcsobb olyat talalni, aki elo tud allitani egy megoldast,
> ami ugy-ahogy teljesiti a kovetelmenyek nagy reszet.

Van egy prg, a Sunrise Desktop, amit JAVA-ban írtak, azt tudja, hogy egy
UI-n fel tudok vinni site-okat, meg meg tudom adni, hogy milyen
mélységig fetchelje le őket, filter stb. Letölti a site-okat, plusz
átkonvertálja Plucker formátumba.

Mivel ennek UI-ja van, meguntam, hogy kedvenc újságjaimnál, amiket
leszedek, mindig elkattintgassak az aktuális számig, aztán ebben a
Sunrise-ban felvegyek egy újabb itemet, gondoltam, írok rá egy scriptet,
ami ezt magától megcsinálja.

PHP-CLI lett, mert ez tud olyat, hogy:
  $x = file("http://example.com");
  // $x egy array, benne a letöltött oldal sorai
  $x = explode('class="cim" ',$x);
stb. stb.

20 sor lett, megy, boldog vagyok.

Az ilyen léptékű feladatok esetében az az 5 sor is túl sok, amennyivel
többet kell írni Java-ban, és az írása közben történő 10x kompilálás is
nyűg a PHP 0-jához képest.
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?