[Java lista] PHP versus Java

Gergely Hodicska hodicska.gergely at ustream.tv
2010. Feb. 27., Szo, 12:47:15 CET

> A szerintemet leginkább udvariasságból raktam oda, egészen biztos vagyok
> benne, hogy János így gondolta :)
> Az MQ kezelés alatt is kifejtette mit ért
Igen, x levéllel később ;), én meg az eredetire reagáltam.

> Nyilván 100GB-ot nem fogok egyetlen gépen memóriában tartani, de ez
> egészen más kérdés, mint hogy hol tároljunk 2 http request között, nem
> user/session specifikus adatokat.
Ok, csak erre nem is memcache-t szoktak használni, tehát a memcache
usecase az elosztott cache. Ha valami apróságot akarsz tárolni, akkor
kb. mindegyik opcode cache nyújt erre lehetőséget, illetve tárolhatod
shm-ben is.

> Akkor nem tudom miért akarsz az ellenkezőjéről meggyőzni :)
Nem akarlak, csak arra mutatok rá, hogy tök rossz példákat hoztok fel
arra, amikor arról írtok mi mindent nem lehet PHP-ban megcsinálni.

És kb. visszakanyarodhatunk az eredeti levélhez, nem nagyon van olyan,
aki tényleg profi módon ismeri mindkettőt.