[Java lista] PHP versus Java

Zsombor gzsombor at gmail.com
2010. Feb. 28., V, 12:33:14 CET

2010/2/27 Király Péter <kirunews at freemail.hu>

> A Javaban pl. a webfelület készítése sokkal nehezebb, körülményesebb mint
> PHP-ban (részben a fordítás, szerver újraindítás nyűgje miatt, részben meg
>  különféle JSP-s sablonrendszerek egyedi nyelvi konstrukciói miatt).

Nem tudom miért kellett újra indítanod állandóan, a megváltozott JSP-t
alapból újra fordítja úgyis a szerver, s a java kódban történő
változtatásokat is az esetek nagy részében futás közben meg lehet tenni. Nem
beszélve arról, hogy a JSP-nél messze fejlettebb komponens rendszerek
vannak, amik igen csak meggyorsítják a fejlesztést.

Zs