[Java lista] JAVA programozót keresek SOS!

Istvan Benedek istvan.benedek at gmail.com
2010. Jan. 11., H, 18:07:24 CET

Nem tudom kihagyni: eleg borsosnak tunik.. nem akarnek lebeszelni
senkit DE DE DE DE 230ebol valaki megveszi a felkeszito konyvet (ilyen
allatfajt meg nem lattam..), elmegy egy 5 csillagos szallodaba 1
hetre, viszi a baratnojet, neha neha beleolvasgat a konyvben,
szurcsoli a koktelokat, rendesen beseggel mindennap, aztan elso
vizsgajat termeszetesen elbukja, de a masodikat mar kotelezoen
hozza...

Persze tudom nem valami geek hozza allas java-t nem pizzas dobozok es
kolas uvegek no meg Lan partyk szuneteiben tanulni... :)

Istvan