[Java lista] JAVA programozót keresek SOS!

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Jan. 11., H, 18:20:30 CET

Nekem az a tapasztalatom az ilyen jellegű a vizsgákról, hogy aki tudja
a témát nem biztos, hogy átmegy, de aki átmegy az szinte biztos, hogy
tudja.

Ez hasonló ahhoz, mint amikor két éve kerestek Java-ban is programozni
tudó PHP-st. Amikor kérdeztem a fejvadászt, hogy ez meg már milyen
projekt, hogy PHP meg Java, akkor kiderült, hogy a Java az csak egy
előszűrő, hogy csak programozók és ne script kiddik jöjjenek. Aztán
biztos kiesett néhány programozó is, aki Java-ban nem tudott.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
t: +36(30)9306805