[Java lista] JAVA programozót keresek SOS!

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2010. Jan. 12., K, 15:17:13 CET

> A FizzBuzz teszt pont erre jó, nyelvfüggetlen is. Ha abban van egy betű
> hiba, akkor jelölt kuka, egyébként maradhat.
Én erre szerettem inkább egy egyszerű kis minta appot kérni, pl. login
captch-val, plusz még némi jogosultság kezelés. Ezzel a kis móricka
feladattal rengeteg dolgot meg lehet tudni az illetőről: kódolási
stílus, különböző webes biztosnági témák (XSS, sql injection, session
fixation, ez utóbbira kb. még nem láttam jelöltet, aki figyelt volna),
hogyan struktúrálja a kódot, a különböző kódelemeket, milyen táblát
csinál ehhez (ez mennyire rugalmas) stb..

Úgy már jártam interjún, hogy tök szimpi volt a jelölt, tök szépen
elmondta, hogyan illene csinálni dolgokat, csak éppen a saját kódjaiban
ez nem tükröződött, igénytelen volt.