[Java lista] JAVA programozót keresek SOS!

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2010. Jan. 12., K, 20:13:58 CET

> ez a világbékés hasonlat találó :)

Én JAVA-s állásra jelentkeztem, mondjuk még 1999-ben, amikor nem volt
túl sok belőle, úgy, hogy sem OOP tudásom nem volt, se JAVA, se web. Ott
helyben megértettem a HTTP-t és az OOP-ot (értelmesen kérdeztem vissza),
"kitaláltam" a session-t (hogyan valósítanád meg weben az akasztófás
játékot? kérdésre), meg még amire nem emlékszem.

Felvettek.

(Csak az kisebbíti érdemeimet, hogy aki felvett, az se százas csóka, ti.
ezen lista korábbi adminja, P. Gábor. Átlagos faszkalap biztos nem vett
volna fel.)
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?