[Java lista] JAVA programozót keresek SOS!

Ákos Tajti akos.tajti at gmail.com
2010. Jan. 12., K, 16:31:19 CET

mikor az előző munkahelyemre felvételiztem java programozónak, megkérdezték,
hogy c#-pal, c++-szal hogy állok. mondtam, hogy a c# ok, c++-ban viszont
keveset programoztam eddig. miután túl voltunk az általános kérdéseken (mint
a szálkezelés és a Singleton minta, amit mindig megkérdeznek) elémreaktak
négy trükkös c++ kérdést. végül 3-ra megfeleltem, de azért is emlékszem erre
az  interjúra ilyen tisztán, mert a "fos-hanyas kod mit ir ki" tipusu
kérdések mellett még ez is nagyon gáz.

Tajti Ákos
Software Developer
Connexis Kft.