[Java lista] JAVA programozót keresek SOS!

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2010. Jan. 12., K, 16:47:19 CET

Ez a Singleton annyira igaz!!! :)))) Mikor az egyik cégnél tervezési
mintákat kérdeztek, mondtam is párat, de nem csillant fény a
szemekben. Tisztára úgy éreztem magam, mint a Beépített Szépségben,
mikor azt kellett mondania Bullocknak, hogy "világbéke". Be is
nyögtem, hogy valószínű a Singleton-t várják itt most tőlem, de én azt
inkább antipattern-nek tartom, és az utána jövő reakciókból éreztem,
hogy én nem ode való vagyok. :)

Viczi