[Java lista] JAXB mapping

Verhás István istvan at verhas.com
2010. Jan. 21., Cs, 17:25:27 CET

Szia

Nem biztos, hogy ezt a választ várod de hátha segít. Az az érzésem, hogy
gányolni szeretnél mert az gyorsabb :)
Gondolom ez csak egy példa és nem erre a két mezőre kéne a megoldás.
Kicsit zavaró, hogy az osztályban ar a mezőnév és ebből én nem tudom,
hogy az nettó vagy áfás. Ha nettó akkor javaslom, hogy legyen a neve
netto vagy nettoAr vagy arNetto.
Ha az xml adott akkor gondolom (remélem) az xsd is adott. Ebben az
esetben bevált megoldás, hogy a jaxb-s osztályokat az xsd alapján
generáljuk (xjc-vel természetesen maven pluginnal) ezek lesznek az
interface osztályok. Majd a saját osztályokba pl. a commons bean utils
segítségével átpakoljuk az adatokat.
Ha azt szeretted volna olvasni, hogy egy jól  irányzott annotációval
xpath-al meg lehet adni, hogy melyik bean hol van az xml-ben akkor
szerintem az nem megy. Akkor először xslt és utána ha már mindenki a
helyén van akkor sima mapping megy és nem kell pakolgatni.

üdv
vi