[Java lista] JAXB mapping

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2010. Jan. 21., Cs, 17:48:52 CET

On Thu, 21 Jan 2010 17:25:27 +0100, Verhás István <istvan at verhas.com>
wrote:

> Szia
>
> Nem biztos, hogy ezt a választ várod de hátha segít. Az az érzésem, hogy
> gányolni szeretnél mert az gyorsabb :)
Nem. Azert szeretnek ganyolni, mert akkor jobban idomul a tobbi kodhoz. :)
Egyebkent azert szeretnem valasztani ezt a megoldast, mert ez az osztaly,
es az ot hasznalo osztalyok egy csomagba leszenek, kivulrol nem lathatoak.
Meg az is eselyes, hogy csak egyszer fog az egesz moka lefutni, es utanna
megy az egesz a kukaba.

> Gondolom ez csak egy példa és nem erre a két mezőre kéne a megoldás.
> Kicsit zavaró, hogy az osztályban ar a mezőnév és ebből én nem tudom,
> hogy az nettó vagy áfás. Ha nettó akkor javaslom, hogy legyen a neve
> netto vagy nettoAr vagy arNetto.
Bocsanat, itt en voltam trehany. Termesztesen nettoAr akart lenni.

> Ha az xml adott akkor gondolom (remélem) az xsd is adott. Ebben az
> esetben bevált megoldás, hogy a jaxb-s osztályokat az xsd alapján
> generáljuk (xjc-vel természetesen maven pluginnal) ezek lesznek az
> interface osztályok. Majd a saját osztályokba pl. a commons bean utils
> segítségével átpakoljuk az adatokat.
Termeszetesen nincs xsd.

> Ha azt szeretted volna olvasni, hogy egy jól  irányzott annotációval
> xpath-al meg lehet adni, hogy melyik bean hol van az xml-ben akkor
> szerintem az nem megy. Akkor először xslt és utána ha már mindenki a
> helyén van akkor sima mapping megy és nem kell pakolgatni.
Hat, akkor marad az Ar osztaly kialakitasa.