[Java lista] PostgreSQL

Gábriel Ákos akos.gabriel at i-logic.hu
2010. Jan. 25., H, 10:10:34 CET

On Sat, 2010-01-23 at 11:24 +0100, Cserep Janos wrote:

> Szerintem vagy case insensitive indexekkel, vagy a citext típussal
> (amit egy modul, szóval nézd meg, hogy települt-e).
>
> CREATE INDEX tabindex ON tab (lower(col));

Én inkább csinálnék egy plusz mezőt, amibe vagy triggerrel vagy akárhogy
beraknám a lower()-rel konvertált értéket, és arra indexelnék, arra
keresnék. Ha az eredeti tartalomra szükség sincsen, akkor nem is
duplikálódik ez a mező sem.

A mostani tartalmat is át lehet konvertálni egy szép update-tel.

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos