[Java lista] PostgreSQL

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Jan. 25., H, 10:19:57 CET

Ezt maximum kikerülésnek, és nem megoldásnak javasolnám. A rendezés az
adatbázis kezelő feladata, és neki kell megoldani. Ha beleveszed a
kódba, akkor csökkented az olvashatóságát.

Ha nem kell a case sensite adat, és csak csupa nagybetűvel tárolod a
mezőt, az más. Ebben az esetben lehet értelme, hogy rögtön
átkonvertálja a program az adatot, de akkor ez a kimondott üzleti
logika.

És biztos vagyok benne, hogy a Postgresql is meg tudja oldani a dolgot
megfelelő teljesítménnyel. De lehet használni mysql-t is meg oracle-t
is.

Péter