[Java lista] obix commons

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2010. Júl. 16., P, 08:48:26 CEST

On Fri, 16 Jul 2010 08:40:02 +0200, Peter Verhas <peter at verhas.com> wrote:

> A kis cégek sem teszik ki, ahol (mint nálunk) saját a cég.
>
> A cég miért nem teszi ki? Fejlesztői körökben ennél jobb marketing
> talán nincs is.

Foleg, ha valami iszonyu bena kod. Annal jobb negativ reklam telleg nincs.
Egyebkent meg vannak olyan feljlesztok (es szerintem ebbol van tobb), akik
munkakezdestol munkavegzesik, napi 8 oraban fejlesztok. Oket semmi se
motivalja, hogy kodot nyissanak. Sok ceg meg profitban gondolkozik, ok nem
latjak, h megterulni barmilyen kod kiadasa. Szerintem.

--
Üdvözlettel,
Böszörményi Péter