[Java lista] obix commons

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Júl. 16., P, 10:01:23 CEST

> Foleg, ha valami iszonyu bena kod. Annal jobb negativ reklam telleg nincs.

Azzal nem csak akkor tolsz ki magaddal, ha publikálod, hanem akkor is
amikor kiderül, hogy bug van benne, vagy nem elég jó a teljesítménye.
Na akkor elég ha csak két-három jét telt el azóta, hogy írtad, és már
szívás van. Ezért ne írj béna kódot, és ne azért, hogy aztán ne merd
megmutatni.

> Egyebkent meg vannak olyan feljlesztok (es szerintem ebbol van tobb), akik
> munkakezdestol munkavegzesik, napi 8 oraban fejlesztok. Oket semmi se
> motivalja, hogy kodot nyissanak.

Szakmai büszkeség?

> Sok ceg meg profitban gondolkozik, ok nem
> latjak, h megterulni barmilyen kod kiadasa. Szerintem.

Minden cégnek profitban kell gondolkodnia, különben nem cég. Az, hogy
nem látják a charity megtérülését elég baj.

--
Verhás Péter
ügyvezető
peter at verhas.com