[Java lista] várom a véleményeteket

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2010. Jún. 8., K, 01:08:25 CEST

> Biztos, hogy egy nyelvet beszélünk? Csak mert a "specifikáció",
 > az nem a tervezés. Nem véletlenül írtam mögé a "tervezést",

A specifikáció előzetes tervezés, kb. a termék brosúráját írod meg,
amire a t. felhasználó azt mondja: igen, ez kell - ez világos. Ezt előzi
meg az előzetes helyzetfelmérés (legtöbbször gyakorlatilag egy meeting,
amelynek a vége egy előzetes megrendelés), és ha mehet, követi a
részletes helyzetfelmérés. Persze, kisebb projekteknél, kisebb méret,
kevesebb változás esetén ez rövidülhet.

Kérdezem máshogyan: mivel készültök az interjúra? Képesek vagytok-e
arra, hogy a t. felhasználóval történő találkozó során ne a megoldáson
agyaljatok, hanem a problémáit, jelenlegi munkáját térképezzétek fel?

> Na mindegy, nem ragozom tovább. Hidd el, egy titka van.
 > Jól kell csinálni.

Egyébként van kétféle felhasználó: aki ért hozzá, és aki nem, mármint
ahhoz, amit csinál. Normális felhasználóval öröm melózni, ő fogja neked
megmondani, hogy valami elkerülte a figyelmed, és együtt fogjátok
kitalálni a modellt. Ritka, mint a jó prgmozó.
--
ern0
dataflow programmer & evangelist