[Java lista] várom a véleményeteket

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2010. Jún. 8., K, 13:44:40 CEST

> Módosítom. Ezt a szóhasználatot, hogy "helyzetfelmérés",
> szoftverfejlesztésben még nem hallottam.

Mert szervezési szakszó. A sw fejlesztés legtöbbször szervezési (a
szervezés: munkaerő, -módszer optimalizálása, folyamatok át- és
kialakítása révén, tudományos eredmények felhasználásaával stb.) projekt
része, még ha ezt nem is mondjuk ki, mivel az ésszerűsítés eszköze
90%-ban egy új software bevezetése (módosítás, bővítés). Ugye, régebben
csak egy eszköz volt a komputer a munkafolyamat egyszerűsítésében, most
meg mindent azzal csinálnak.

> Ebből az is következik, hogy azonos a véleményünk.

Átmenetileg megfelelő ez az állapot, aztán csak lesz valami, amin
összeakaszkodunk.
--
ern0
dataflow programmer & evangelist