[Java lista] várom a véleményeteket

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2010. Jún. 8., K, 13:02:40 CEST

Módosítom. Ezt a szóhasználatot, hogy "helyzetfelmérés", szoftverfejlesztésben még nem hallottam. Mindenesetre kiderült, hogy mit értesz alatta. Ebből az is következik, hogy azonos a véleményünk.

A baj csak az, hogy akármelyik módszertant is választod, árajánlatot viszonylag hézagos információk alapján fogsz tudni adni, mert azt kevés megrendelő szereti, hogy egy doksit kapjon a pénzéért, ne pedig egy működő modellt. Az ilyen árajánlat pontosságához pedig nem módszertan kell, hanem nagy tapasztalat.

Viszont miután kiadtad, az agilis módszertant követve egyrészt hatékonyabban fogod tudni lefejleszteni a jó megoldást, másrészt a felhasználó fizetési hajlandóságát is növeled (akár részfizetéseket is kitalálhatsz), hiszen a számára legfontosabb funkciók viszonylag hamar készen lesznek, és eléggé hibamentesek is lesznek (mivel legrégebben használja azokat). Ráadásul simán kiderülhet, hogy bizonyos funkciókra valójában nincs is szükség, az azokért járó többletköltséget a felhasználó már inkább megtakarítaná. Ettől kezdve a módszer követése az ő közvetlen pénzügyi érdeke is lehet. Így esetleg kiesik valamennyi jövedelmem, viszont a sokkal elégedettebb ügyfél messze nagyobb nyereséget jelent.

Üdvözlettel,

István Ketler
Team Leader
Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977
Room: Infopark E, Room LH1-31
e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck