[Java lista] várom a véleményeteket

Gádori Zsolt takuan at freemail.hu
2010. Jún. 20., V, 16:20:47 CEST

On Tue, 08 Jun 2010 10:41:29 +0200
ern0 <ern0 at linkbroker.hu> wrote:

> azzal, ami előtte van, ráadásul ami a kódot megalapozza? Gondolom,
> nem ismeretlen a jelenség prgmozói körökben, hogy amikor átveszed a
> specifikációt, akár csak szóban is, akkor kifakadsz: úúúúristen, ki
> volt az a barom, aki ezt így találta ki?!

Miért, szokott ez másképp lenni?!

Az előbb ern0 és Ketler kollégák is szépen elbeszéltek egymás mellett,
mígnem sikerült egyeztetni a szóhasználatukat. Pedig mindketten
szakmabeliek, és -legalább levél szinten- régóta ismerik egymást.

Szerintem elengedhetetlen a felhasználóval való folyamatos
egyeztetés-visszacsatolás, hívjuk is ezt bármilyen módszertannak.
Elefántcsonttoronyból szerintem nem nagyon lehet működő rendszert
kiadni...

A felhasználót inkább arra nehéz rávenni, hogy módszeresen nyaggassa
végig a kapott kódot, és ne (csak) azt nézze, hogy mi működik benne,
hanem szisztematikusan keresse a hibákat, úgymond próbálja "szivatni" a
programot. (elnézést a szóhasználatért)

Üdv:
Zs