[Java lista] várom a véleményeteket

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2010. Jún. 20., V, 16:48:39 CEST

> Miért, szokott ez másképp lenni?!

Igen.

> Szerintem elengedhetetlen a felhasználóval való folyamatos
> egyeztetés-visszacsatolás, hívjuk is ezt bármilyen módszertannak.

Az jó dolog, de önmagában nem elég, a felhasználók nagy részének nincs
100%-os tudása a saját területéről, hogy finoman fogalmazzak. A
helyzetfelmérés során viszont valószínűleg meg fogod találni azt a
csókát, aki érti is a dolgot, csak győzzed jegyzetelni, és utána
értelmesen leírni.
--
ern0
dataflow programmer