[Java lista] stack trace hiba ?

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2010. Jún. 21., H, 16:44:42 CEST

Természetesen, valahogy így: throw new JoeException(XYZ_REQUIRED)

Csak annyi volt a kĂłsza gondolat hogy ne a

final String XYZ_REQUIRED = …

legyen lerakva, hanem

final JoeException joee = …

De  többet nyertem a beszélgetések alatt a dolog letisztázásával,

mint az előre elkészített JoeException-nel J

Szerintem nem mindig gondolunk bele a dolgok mélységeibe…

Joe