[Java lista] stack trace hiba ?

Verhás István istvan at verhas.com
2010. Jún. 21., H, 17:21:19 CEST

Én arra próbáltam célozni, hogy az osztályba zárd be a
final String XYZ_REQUIRED = …
mivel ez az adott exception-re jellemző, hozzá tartozik. Ha nem jól
értem és ez a paraméter lenne és ezt kell sokszor felhasználni, akkor
inkább egyéb tervezési problémával állunk szemben és azt nem az
Exception kezelés fogja megoldani.
ĂĽdv
vi