[Java lista] Glassfish v3 security

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2010. Jún. 27., V, 18:26:35 CEST

hello,

On 06/27/2010 11:53 AM, Szomor Attila wrote:

> Szia Zamek,
>
> A web container-be amikor a basic autentication-al bejelentkezel és az
> sikeres ott kell ProgrammaticLogin-nal tovább loginolni ay EJB
> container-be.

A doksi szerint a ProgrammaticLogin "ketfele" tud logolni. Ha szerepel a
parameterek kozott a httpservletrequest, akkor a web container-be logol,
ha nem, akkor az ejb containerbe. Ezt kiprobaltam, valoban, ha ejb
login-t mondok, akkor a web containerben a principal ures.

Ennek ellenere, hiba logolok ejb-be (es sikeres is a log), az ejb-ben a
principal makacsul ANONYMOUS.
Valami sumaksag van itt, mivel ugy emlekszem a gf2-ben ez csont nelkul
mukodott.

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu