[Java lista] Glassfish v3 security

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2010. Jún. 28., H, 09:50:15 CEST

Szia,

> Valami sumaksag van itt, mivel ugy emlekszem a gf2-ben ez csont nelkul
Akkor nézz utánna a GF fórumon, én a customPrincipa-t teszteltem
mostanában a GFv3.0.1 és GFv3.1-el minden jól működött a GFv3.0-val
nekem is sok bajom volt. A GFv3.0.1-ből egy hete jött ki a final,
próbáld meg azzal, remélem az már jó lesz Neked is!

Attila.

On Sun, 27 Jun 2010 18:26:35 +0200, zamek <zamek at vili.pmmf.hu> wrote:
> hello,

>>> user. Aztán szeretné meghívni egy ejb modul egy metódusát. Ebben