[Java lista] Struts helyett milyen MVC?

TomTo:) tomto at freemail.hu
2010. Már. 4., Cs, 13:36:38 CET

Hali!

Grails: http://www.grails.org/Ajax

>  , ésviszonylagegyszerű legyen oda-vissza a JSON szerializálás, de ha
Az előző linken is van rá utalás, de ha ez nem elég, használhatod a Converters
plugint (http://www.grails.org/Converters+Plugin) és akkor elég annyit
mondanod a controllerben, hogy
render Valami.get(id) as JSON

>  nem megy,akkor még mindig ott vannak Douglas Crockford osztályai. Ami igy
>  elsőreegyiknél sem világos, az az, hogy támogatják-e a clean URL-eket,
>  amikornem úgy hívok meg egy oldalt, hogy showBook.do?bookid=52424,
>  hanemegyszerűen book/52424. Tudom, hogy vannak URL rewrite könyvtárak,
>  meghasználom is az egyiket, de jó lenne, ha már a keretrendszer is tudná.
Grails-ben alapból használhatod mindkét formát, de variálhatod is tetszés
szerint (http://www.grails.org/URL+mapping)

Szerintem érdemes körülnézni a pluginek közt, van jó pár hasznos köztük. (
http://www.grails.org/plugin/category/all )

Üdv,
	TomTo:)