[Java lista] Struts helyett milyen MVC?

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2010. Már. 5., P, 08:42:17 CET

Sziasztok!

Amit nem olvasnak a spiderek, az nyomorek mobilbongeszokbol nezve sem
lesz tul informativ.
Nem tudom manapsag mennyire letezo problema ez.
Egyszer egy GWTn indult projecten utolag felmerult, hogy ja, Opera
Mobile. Akkor utananeztem a server oldali javascript konyvtaraknak,
amik elkepesztoek, de akkoriban nem volt turnkey megoldas. Sok
munkaval megoldhatonak tunt egy GWT-kliens szervlet, de szerencsere
megusztuk, nem kellett megcsinalni.

Szocske