[Java lista] Válasz: Version control

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2010. Már. 4., Cs, 14:46:24 CET

Hello,

Valamit nagyon rosszul csinálsz. Ennyire nem gáz az SVN sem.

Mariák Kálmán wrote:
> Azt vettem észre, hogy a hibatűrése az svn-nek egyenő a nullával. Ha
> megsértem a kis belső szabályrendszerét egyszer akkor utána össze vissza
> működik a reintegrate. Van pl egy két ágam egy dev meg egy live. Ha a
> live ágba átkerül egy rész ág de nem merge által, hanem átmásolással
> akkor ezen két rész ág között nem fog működni a reintegrate.

Igen, egy kicsit érzékeny a mergeinfo propertyre. Ha azt nem kezeled
rendesen, akkor ne is számíts semmi jóra. Ha valamit másolsz, akkor az
nem merge, és nem kerül oda mergeinfo property. Tessék szépen úgy
csinálni, ahogy illik.
> Más idegesítő probláma, hogy csont megegyező sorokat conflict-nak jelöl
> meg. Sorolhatnám még, ha lenne időm de pont ezek a szarságok miatt
> nincs :-( Ezért kérdem, hogy a cliens vagy a szerver végzi a merge
> műveletet, mert lehet, hogy a subversive eclipse pluginom a szar.

Nem lehet, hogy whitespace különbség van? Valamelyik kollégának nem
ugyanolyan formatter van beállítva (céges code convention kérdésköre),
aztán formáz, elment, jól be is conflictol az egész fájl.

Merge-elni csak working copyba lehet, csak a kliens végezheti. Kérdés
persze, hogy milyen szerver API-kat hív a háttérben (elvégre a változás
meg a szerverről jön). Nálunk Subclipse-szel ilyen nem szokott lenni. Mi
is merge-elünk sokat prod és dev branch miatt, általában mégsem annyira
nagy szívás.

Üdv,
Stivi