[Java lista] Válasz: Version control

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2010. Már. 4., Cs, 15:15:39 CET

Igen most már tanultam az esetből. Azért választottam ezt a megoldást
mert máshogyan körülményes egyes ágakat beemelni a dev-ből a live-ba.
Mondok egy esetet. A / alatt van 20 könyvtár és megjelenik egy 21. amit
át szeretnék vinni a dev ágból a live ágba. Ekkor mit jelölök mi a merge
reintegrate során? A / gyökér elemet? De azalatt több száz egyéb dolog
lehet amit nem akarok átvinni csak azt az egy könyvtárat. Ebben az
esetben mi az eljárás? Mostanában azt csinálom hogy a / gyökér elemet
jelölöm ki, majd commit előtt revert-el visszavonom azokat az elemeket
amiket nem akarok kitenni a live-ba. Ez horror. De működik.

--
sirkalmi