[Java lista] Válasz: Version control

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2010. Már. 4., Cs, 15:21:36 CET

Egészen biztos, hogy nem erről van szó. Csak én szerkesztettem az
érintett állományokat. Konkrét eset, hogy kb 50 sorban ütközést
mutattott de miután az 50 sor előtti sorba nyomtam egy tab-ot hirtelen
megszűnt mind az 50 sorban az ütközés pedig azok érintetlenül lettek
hagyva. Ezért kérdem, hogy a szerver vagy a kliens végzi a merge
műveletet? Az a gyanúm, hogy a kliens vacak. Eclipse alá mit érdemes
használni? Mintha láttam volna CollabNet-es klienst Eclipse alá.
Használja valaki? Ők írjták a subversion-t akkor csak tudnak rendes
plugint is írni hozzá. Gyanakszom a subversive-re. Az lesz a ludas.

--
sirkalmi