[Java lista] Válasz: Version control

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Már. 4., Cs, 14:51:26 CET

Halihó!

2010. március 4. 14.39.51 Kristof Jozsa dátummal ezt írta:
> olyat én még nem láttam subversionnel hogy amikor egy csapat egyik
> fejlesztője egy hétig magában dolgozik és nem committol és közben
> csinálnak a projecten egy olyan refactort ahol 9 maven artifactból 16
> lesz (értsd: file nem marad a helyén) plusz 5 másik dolgozik a VCS-be
> egész héten, és utána a "rogue" fejlesztő commitja conflict nélkül
> bepotyog minden a maga helyére. ezt hg-val konkrétan előadtuk..

  Nekem most nincs időm és erőm ezt kipróbálni Subversion esetén (1.6-os igen
sokat fejlődött merge tracking területén), de céges környezetben még nem éltem
meg ilyet, amit írsz.
  Nagyobb nyílt forrású projekt esetén elhiszem, hogy létfontosságú, a git is
a Linux kernel fejlesztők igényei alapján keletkezett, ahol minden nap
előfordult, hogy teljes ágak kerültek szét- és összeszervezésre. A Hg is ilyen
igények alapján született, az Svn pedig teljesen más elvek alapján
szerveződött. Azt leírni vagy elmondani, hogy az Svn használhatatlan fos, az
kicsit erős.

> ps. van hg user a környéken aki szerint aggasztó a cikk hangvétele? :)

  Ps.: Van A..ay ügynök a környéken, aki szerint aggasztó az A..ay előadás
hangvétele? :)
--
Auth Gábor