[Java lista] Struts helyett milyen MVC?

sashee gsashee at gmail.com
2010. Már. 4., Cs, 17:11:42 CET

Nekem régesrégen volt egy olyan ötletem erre, hogy egy kliens oldali
js néhány másodperc után elküldi az akkori HTML-t, majd a szerver
küldd neki egy URL-t, hogy melyik legyen a következő oldal, így egy
konkrét belépési ponttal egy idő után szépen legenerálta az összes
elérhető oldalt, és noscript-ben pedig azt is kiküldte. Hobbiproject
volt, nem gondolom, hogy production rendszeren meg lehetne értelmesen
csinálni, de működött a dolog tesztkörnyezetben.

sashee