[Java lista] Struts helyett milyen MVC?

döme dome at ibex.hu
2010. Már. 5., P, 07:31:29 CET

Nekem a noscriptes verzió sosem működött rendesen.

Én így csinálom: ha a kérés fejlécében a google-bot van,
akkor HtmlUnit-tal lefuttatom a kért oldalt a szerveren, megvárom amíg a
javascriptek elvégzik a dolgukat,
és utána küldöm ki a tiszta html-t a bot-nak.
+1: a google behozott egy "szabványt", hogy a kliensoldali állapotot,
amit eddig az ajaxosok #-al jelöltek az URL-ben,
azt ezután #! kellene használni, mivel ezt a szerverre is el fogja
küldeni, ha valaki egy ilyen oldalra kattintana a google.com-on.
(ez ugye eddig nem volt lehetséges, így az ajax-állapotok nem voltak
kereső-képesek)

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4916 (20100304) __________

http://www.eset.hu