[Java lista] Válasz: Version control

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Már. 4., Cs, 17:26:14 CET

>And Mike will chill out and share a doobie with the interns

asszem ezt a cikket ezt követően írta a faszi, annyira laza :-)

[kb: És Mike el fog lazulni és a gyakornokokkal megosztja a marihuánás
cigarettáját.]

lol és rofl

Egyébként az a véleményem, hogy minden bizonnyal lehet írni egy cikket
arról is, hogy mennyivel jobb jól használni az svn-t, mint rosszul a
Mercurialt. Vagy bármiről, hogy mennyivel jobb jól használni A-t, mint
rosszul B-t.

BTW: Azt nem tudom, hogy hányan tudjátok, hogy a TortoiseSVN képes
conflict esetén elindítani az Ms Office vagy at OpenOffice megfelelő
programját (szöveg szerkesztőt, vagy táblázat kezelőt) úgy, hogy a
conflict-ot "track change" jelennek meg, ha a fájl kiterjesztése odt,
doc, xls, ods vagy valami hasonló.

Az SVN-nél a merge-t mindig a kliens készíti el, és ha nincs merge
csak sima update, akkor is a kliens készíti el a deltát. Ha például
szar a kliens, akkor felküldheti bármikor az egész fájlt, mint deltát,
és akkor rendesen tud nőni a repo.

Személyes szubjektív tapasztalatom, hogy a NetBeans svn kliensével
könnyebben boldogultam, mint az Eclipse subversivvel.

Péter