[Java lista] Válasz: Version control

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2010. Már. 4., Cs, 18:22:52 CET

http://svn.haxx.se/users/archive-2006-04/0204.shtml

Sok kis csomag "burst"-ben, ilyen mar a DAV/DeltaV protokol, ezen soha nem
tudnak majd valtoztatni (hacsak a transport protokollt nem valtoztatjak
meg). Igen, van "nativ" svn transport protokoll, de oszinten, hasznalja azt
valaki? Egyik "erossegenek" emlegetik, hogy az SVN repo "browseable"....
tehat nem varhato valtozas e teren, egyik erosseget eldobni?

Miert legyek turelmesebb? Hasznaljam a Posta szolgaltatasait, es dobjam az
email klienseimet? Az IRC kliensemet? A Skype-omat? Na ne, ez nem
argumentum...

"Tudomanyos" alapot nem tudok adni, csakis tapasztalatit:

Clean Nexus OSS checkout (SVN):
legalabb 3-5 perc (soha nem mertem, de legalabb 1-2 cigi, vagy 1 cigi + egy
espresso elkeszitese)

Clean NexusPEEDY checkout (Git) -- ez pedig a Nexus OSS Svn "mirror"ja
Gitben:
ha van 1perc..

Probald ki, gyujts tapasztalatot! :D

http://svn.sonatype.org/nexus/trunk/