[Java lista] Válasz: Version control

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Már. 4., Cs, 18:11:14 CET

> te geped nem egy LANon vannak, es az SVN fo ellensege a halozati latencia

Miért? Ezt csak érzed, vagy van valami tudományos alapja?

Én nem érzem: vagy türelmesebb vagyok, vagy a Magyarországon belüli
(BIX) látencia még elfogadható (tracert szerint olyan 20-30ms körül
van). Tengeren túlra 100ms szokott lenni, annál sokkal rövidebbet meg
a fizika szabályai szerint ne várj, tudod fénysebesség meg ilyenek.

Egyébként meg az SVN http(s) DAV. Nem értem a látencia problémát. De
hiszek neked, csak magyarázd el, lécci.

Péter