[Java lista] Válasz: Version control

Peter Verhas peter at verhas.com
2010. Már. 4., Cs, 19:27:39 CET

Azért ha szigorú akarok lenni, akkor itt almát hasonlítasz körtével.
Az SVN csak azért nem lehet rosszabb, mert neki van HTTP DAV
protokollja *is*, míg a GIT-nek nincs.

Szóval, ha korrektek akarnánk lenni (akarunk?), akkor a natív svn://
protokoll sebességét kellene a git-hez hasonlítani.

Amúgy, ha web borzolható front-endet akarsz svn-hez, akkor annyiszor
Groowiki ahányszor neked maven és nexus :-)

Péter