[Java lista] Válasz: Version control

Elek Márton einstand at gmail.com
2010. Már. 4., Cs, 23:56:32 CET

> Git az igazi szamomra (egyetlen komolyabb problemaja van), de mindketto

Érdekelne mi az a komoly probléma. Kiváncsi vagyok hol kezdődnek a korlátok.

> De valojaban aki egyszer is lefekudt a Git/Hg valamelyikevel, nem kivankozik
> vissza a CVS/SVN vilagaba.

"I know exactly what you mean"

üdv
m.

Ráadás két link. Nem akarok téríteni, mindegyik csak annak, aki már
használja valamelyik DVCSt.

Egy szép release módszer (git a példa de hgben is ugyanígy néz ki)
http://nvie.com/git-model

És a kedvenc hg vs. git összehasonlításom. Én általában hg-t
használok, de sokat tanultam belőle, a dolgok természetéről:
http://stackoverflow.com/questions/1598759/git-and-mercurial-compare-and-contrast