[Java lista] Válasz: Version control

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2010. Már. 5., P, 00:26:09 CET

* git-svn: Lehet, megoldas, de gyorsan megunod. Funkcionalitasokban az SVN
"reszhalmaza" a GITnek (ecceruen: a GIT "tobbet tud" mint az SVN). Ha
git-svn-t hasznalsz, nagyon resen kell lenni mit csinalsz, mert nagyon
konnyu a local repo-dat olyan allapotba hozni, amit a git-svn dcommit-ja
(ami a comit-jaidat az SVNbe nyomna) nem tud majd "atnyomni"... tovabba, a
kivaltando parancs

$ svn co

ketto lesz

$ git commit
$ git dcommit

es a masodik futas kozben valojaban egy "svn co"-t futtat :)

Ugyanakkor, "kesztyus kezzel" kell banni a dolgokkal:

http://www.kernel.org/pub/software/scm/git/docs/git-svn.html#_caveats

Gyorsan meg lehet unni.

* Wandisco... nem probaltam, de szerintem mint a fenti. Egy ujabb valami en
es a tavoli SVN repo kozott.

Ha SVN a "cel repo", akkor miert adjak meg ujabb komplex retegeket kozem es
a cel SVN repo koze, ez csak noveli a hiba eselyeit, nem gyorsit (a dcommit
az SVN commit, a git svn rebase az SVN up stb... tehat tovabbra is LASSU). A
git-svn egyik fontos elonye (valojaban a DVCS elonye), hogy a "sajat
munkamat" tudom verziozni, visszalephetek, stb mielott "kinyomom a vilagba",
mindenki pofajaba. Ettol az SVN operaciok nem lesz gyorsabbak...

Thanks,
~t~