[Java lista] Válasz: Version control

Zsombor gzsombor at gmail.com
2010. Már. 5., P, 01:01:09 CET

2010/3/5 Verhás István <istvan at verhas.com>

>  Szia Tamás!
>
> A távoli svn elérésre egy git szerető embernek nem megoldás az, hogy
> telepĂ­tesz egy svn-git-t a lan-on?
> Felmerült egyébként a wandisco használata is?
>
> ĂĽdv
> vi

Nekem az, s be is vált. A környezet : nagyobbacska projekt 1500 java forrás
fájllal, s 4000 jsp-vel, havonta két release, párhuzamosan 2-3 feature
branch, mely 2-3 hónapig tart, trunkon kisebb módosítgatások, valamint
release branchek, párhuzamosan. Ezek között kell ide oda mergelni a
változtatásokat, valamint váltogatni közöttük. Volt, hogy a git-svn úgy
gondolta, hogy másik svn branchet kell követnie mint amire én gondoltam, de
némi minimális bűvészkedéssel (új lokális brancs létrehozásával, és arra a
kiszemelt changesetek rá pakolásával) meg lehetett oldani. Ami számomra nagy
plusz, hogy gitg-vel jól át lehet tekinteni, hogy mi is zajlik éppen a
repoban, ami sosem árt, ha az ember nem egyedül, illetve nem egy időzónában
fejleszt :)

ĂĽdv
 Zs

ui. nem akarok senkit se rábeszélni semmilyen verzió követő rendszerre, de
aki még mindig CVS-t használ arra nagyon furcsán nézek :)