[Java lista] Válasz: Version control

Zsombor gzsombor at gmail.com
2010. Már. 5., P, 21:55:42 CET

2010/3/5 Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu>

> HalihĂł!

> hogy
> +
>
>   Valamit nem értek... a Git hol kerüli meg a hálózatot, hogy ebben az
> esetben
> gyorsabb?
> --

Meg az is kérdés, hogy vajon kollaborativ szövegszerkesztőnek használható e
bármelyik - csak, hogy "real time együtt tudjunk dolgozni" :) Szó se róla,
tudom hogy a lokális repository műveletek hihetetlenül gyorsabbak, mint az
óceán túl felén végre hajtottak :) Viszont én sem értem miért nem jó a
git-svn, s a napi egy "git svn fetch --fetch-all" és "git svn dcommit" miért
nem elegendő, de persze mindenki máshogy csinálja.

Zs